Πως λειτουργεί η κατάταξη των αποτελεσμάτων στο Kleise.gr;
Το φως της δημοσιότητας: το θέλουν πολλοί, λίγοι το έχουν. Σε αυτήν την ανάρτηση, θα συζητήσουμε τις βέλτιστες πρακτικές για να απογειώσετε την δημοτικότητα της σελίδας της καταχώρισής σας και να κερδίσετε πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού σας. Σχεδόν σε κάθε διαδικτυακή πλατφόρμα, χρησιμοποιούνται αλγόριθμοι αξιοκρατικής κατάταξής περιεχομένου. Ειδικά στις πλέον γνωστές, είναι πολύ σημαντικό για το επιχειρηματικό τους μοντέλο και την διαδικτυακή τους απήχηση να διατηρούν όλο το κοινό τους πιστό και ικανοποιημένο. Ποιος είναι λοιπόν ο καλύτερος τρόπος για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο; Η προβολή σε κάθε χρήστη του πιο κατάλληλου περιεχομένου. Αυτό με το οποίο είναι πιθανό να αλληλοεπιδράσει. Πάρτε το YouTube ως παράδειγμα. Η υπηρεσία είναι δωρεάν σε όλους, οπότε ολόκληρο το επιχειρηματικό μοντέλο βασίζεται σε διαφημίσεις. Πώς θα μεγιστοποιήσουν τα έσοδα από διαφημίσεις; Συνιστώντας τα βίντεο που είναι πιο πιθανό να πατήσει και να παρακολουθήσει για περισσότερο.
Λίγο πολύ, οι ίδιες τεχνικές χρησιμοποιούνται για όλες τις δωρεάν διαδικτυακές πλατφόρμες. Το ίδιο ισχύει και για το Kleise.gr. Όχι όμως με σκοπό την μεγιστοποίηση τζίρου των διαφημίσεων ή την ψυχαγωγία των χρηστών. Σκοπός μας είναι να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στους χρήστες της πλατφόρμας. Επομένως, πρέπει να διευκολύνουμε τους επισκέπτες για να βρίσκουν ευκολότερα τις γνώριμες επιχειρήσεις ή αυτές που είναι πιθανότερο να κάνουν κράτηση. Κανείς δεν θέλει να δει εγκαταλελειμμένες σελίδες με 2-3 φωτογραφίες κακής ποιότητας στις οποίες δεν μπορεί να κάνει και κράτηση. Ποια είναι λοιπόν η καλύτερη τεχνική για να μην εμφανίζεται ποτέ η σελίδα σας στο τέλος των αποτελεσμάτων; Πρώτων, πρέπει να προσθέσετε το καλύτερο δυνατό περιεχόμενο. Μια ωραία σύντομη περιγραφή, πολλές και επαγγελματικές φωτογραφίες, οι σελίδες σας στα social media, και φυσικά η δυνατότητα κρατήσεων. Όσο περισσότερα άτομα κάνουν κλικ στην καταχώρισή σας, τόσο περισσότερο θα προτείνεται. Όμως, σίγουρα λαμβάνοντας υπόψιν μόνο τις προβολές, την αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων και το ποσοστό εγκατάλειψης σελίδας δεν θα ήταν και ο πιο εκλεπτυσμένος τρόπος κατάταξης των καταχωρίσεων.
Γι’ αυτό αναπτύξαμε μια εξελιγμένη τεχνική υπολογισμού του πραγματικού επιπέδου Δημοτικότητας της επιχείρησης που σε συνδυασμό με προηγμένους αλγόριθμους τεχνητής νοημοσύνης και μηχανικής μάθησης, παρέχουν το καλύτερο δυνατό περιεχόμενο στους επισκέπτες, προβάλλοντας τις πιο σχετικές και κατάλληλες επιχειρήσεις. Αλλά από ποιες παραμέτρους ορίζεται η δημοτικότητα; Και το πιο σημαντικό, πώς μπορεί κάθε διαχειριστής σελίδας να τις αξιοποιήσει; Σε γενικές γραμμές, οι έξυπνοι αλγόριθμοι όχι μόνο αντιλαμβάνονται την πραγματική απήχηση που έχει στον κόσμο η κάθε επιχείρηση, αλλά και πόσο «νοιάζονται» οι διαχειριστές της σελίδας για την διαδικτυακή τους παρουσία και την εικόνα της επιχείρησης στο Kleise.gr. Πολλοί ιδιοκτήτες μπορεί να έχουν δημιουργήσει μια αξιόλογη σελίδα, έκαναν συνδρομή για πακέτο με κρατήσεις, όμως μετά δεν ενδιαφέρθηκαν παραπάνω και απλά περιμένουν ειδοποιήσεις στο e-mail για νέες κρατήσεις. Αν και αυτό σίγουρα θα φέρει κάποιες κρατήσεις, δεν σημαίνει ότι λαμβάνουν σοβαρά τις διαδικτυακές κρατήσεις, αλλά πιο πολύ κάτι εξτρά. Σίγουρα, η δημοτικότητα θα αυξηθεί με αυτές τις κρατήσεις, αλλά ο ανταγωνισμός πλέον είναι έντονος.
Ορισμένοι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων έχουν αλλάξει εντελώς τον τρόπο διαχείρισης των κρατήσεων και έχουν υιοθετήσει της διαδικτυακές κρατήσεις ως κύρια μέθοδο. Μοιράζονται και προωθούν την σελίδα τους στο Kleise.gr στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε τακτά χρονικά διαστήματα, ειδικά για συγκεκριμένες εκδηλώσεις των μαγαζιών τους και ενθαρρύνουν τους πελάτες τους να κάνουν κράτηση από εκεί. Αναμφίβολα, αυτή είναι μια από τις καλύτερες τεχνικές που έχουν ανακαλύψει οι ιδιοκτήτες και πολλοί χρησιμοποιούν ήδη. Κάποιοι από αυτούς είδαν την καταχώρηση τους σκαρφαλώνει στην κορυφή ακόμα και σε μία εβδομάδα, με το να προτρέπουν τους πιστούς πελάτες τους να χρησιμοποιήσουν τις ηλεκτρονικές κρατήσεις. Δυστυχώς, όσο περισσότερες καταχωρήσεις αυξάνουν την δημοτικότητά τους και ξεχωρίζουν, τόσο πιο δύσκολο θα είναι να ανεβείτε γρήγορα. Ωστόσο, ακόμη και οι διασημότερες καταχωρήσεις μπορούν να πέσουν πολύ εάν χρήστες σταματήσουν να αλληλοεπιδρούν μαζί τους.
Πιο συγκεκριμένα, με τον όρο αλληλεπιδράσεις, εννοούμε κρατήσεις, χρήση κουπονιού, προβολές της σελίδας καταχώρησης, αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων, ποσοστό εγκατάλειψης, προβολή πολλών φωτογραφιών, παρακολούθηση βίντεο καταχώρησης, χρήση των Χαρτών Google για οδηγίες, κλικ στη σελίδα Instagram και Facebook αλλά και πολλά ακόμα. Αναμενόμενα, δεν μετράνε όλοι οι τύποι αλληλεπίδρασης το ίδιο. Μία νέα κράτηση μετράει πολύ περισσότερο από μία προβολή της σελίδας καταχώρησης, που με τη σειρά της μετράει πολύ περισσότερο από το κλικ στη σελίδα στο Instagram. Για αυτό, επειδή αναμενόμενα δεν μπορείτε να βασίζεστε σε χαρακτηριστικά δευτερεύουσας σημασίας για να αυξήσετε τη δημοτικότητά σας, καθώς και τα bots αποκλείονται από την πλατφόρμα αυτόματα, η καλύτερη τεχνική για τη διασφάλιση της δημοτικότητας της καταχώρισής σας, είναι απλώς να χρησιμοποιείτε το Kleise.gr για όλες τις κρατήσεις σας. Ακριβώς γι’ αυτό επιλέξαμε μια μικρή και σταθερή μηνιαία συνδρομή αντί για προμήθεια ανά κράτηση, έτσι ώστε οι ιδιοκτήτες να μπορούν να χρησιμοποιήσουν την πλατφόρμα Kleise.gr στο έπακρο, χωρίς να ανησυχούν και να αποθαρρύνονται απο μεγάλα κόστη που θα ενδεχομένως θα είχε η συχνή χρήση κρατήσεων.
Πιστεύουμε ότι τα πακέτα που προσφέρουμε είναι πολύ οικονομικά ακόμα και για μικρές επιχειρήσεις, ιδίως λαμβάνοντας υπόψη τη δυνατότητα εξοικονόμησης από άλλες πηγές δαπανών. Κάθε επιχείρηση έχει τη δυνατότητα να επωφεληθεί από την ευελιξία διαχείρισης κρατήσεων που προσφέρει η πλατφόρμα μας και να εξασφαλίσει μια πολύτιμη διαδικτυακή παρουσία χωρίς επιπλέον κόστος για έναν ιστότοπο. Παράλληλα, τα ποσά συνδρομής θα παρέχονται για διαφήμιση κάθε καταχώρισης στο Google και σε άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στη συντήρηση διακομιστών και λογισμικού αλλά και στην ανάπτυξη νέων επαναστατικών τεχνολογιών που θα διευκολύνουν ακόμη περισσότερο τους συνεργάτες – συνδρομητές μας.